reklama

Chceš poznať svoj osud?

Chceš poznať svoj osud? Chceš vedieť aký je? Najprv sa ale zahráme hru. Je už pomerne pokročilá hodina a napriek tomu, že som už bol zakopaný v perinách, napadla ma jedna vec, rýchlo som si otvoril svoj mobil a začal ťukať myšlienku, ktorá ako som ju tak ťukal, slovo po slove, začala..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je už pomerne pokročilá hodina a napriek tomu, že som už bol zakopaný v perinách, napadla ma jedna vec, rýchlo som si otvoril svoj mobil a začal ťukať myšlienku, ktorá ako som ju tak ťukal, slovo po slove, začala sa viac a viac rozvíjať a ja som si stihol odpozorovať v posledných dňoch, že ak mám nápad a nedám ho na "papier" hneď - môže vyprchať, vyšumieť, či stratiť tú správnu teplotu.

A tá myšlienka je veľmi dôležitá, preto čítaj pozorne, teraz to bude veľmi zaujímavé.

Koľko by si bol ochotný mi zaplatiť, aby si poznal svoj osud?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ak by som ti ho teraz prezradil - chcel by si ho poznať?

Určite, že? Koniec koncov, kto by nechcel, ale zadarmo to nebude.

Tak čo?

Koľko si ochotný obetovať?

Akú má hodnotu tvoja budúcnosť?

Teraz trocha odbočím od hlavnej myšlienky, neskôr sa k nej spolu s tebou vrátim, okay?

Zamyslel si sa niekedy, čo to tajomnom opradené slovo osud, vôbec znamená?
Toto, toľkokrát spomínané, v toľkými možnými klišé znehodnotené znamená možno oveľa menej, ako si ľudia myslia.

Slovo osud podľa Krátkeho slovníka slovenského jazyka znamená: 1. zhoda okolností pôsobiaca na život jednotlivca (riadená vôľou vyšších síl); 2. priebeh života, 3. život

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vráťme sa trocha do minulosti. Spomínaš si ešte na predchádzajúci článok? Kto bol pri všetkých tvojich sklamaniach i úspechoch?

Presne tak, bol si to tyty si zapríčinil všetky veci vo svojom živote, takže prvý význam a zhodu okolností pôsobiacu na tvoj život riadenú vôľou vyšších síl môžme s veľkým nadšením a entuziazmom vylúčiť. Ďalšia definícia hovorí, že osud je priebeh života, to by celkom sedelo že? Ako sa hovorí: "Jak si ustelieš, tak budeš spať."; a posledný význam slova osud je život, čo môže byť tiež trocha mätúce, no na druhej strane veľmi nápomocné pri rozriešení tejto našej malej dilemy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Otázka "Aký je tvoj osud?" = "Aký je tvoj život?"

Otázka "Aký bude tvoj osud?" = "Aký bude tvoj život?"

Chceš spoznať svoj osud? Spoznaj svoj život!

Chápeš?

Takže, ja sa ťa pýtam: "Aký bude tvoj život?" Poviem ti len nasledovné: 1. Len ty poznáš odpoveď, pretože poznáš cieľ, kam sa chceš dostať.

2. Len ty tam môžeš dôjsť, nikto ťa tam za ručičku neodvedie.

Smutné? No radšej sa to dozvedieť teraz, jak na konci života. Teda, chcel som povedať - práve naopak - dáva ti to obrovskú slobodu - slobodu voľby.

Takže ešte stále chceš poznať svoj osud?

Ešte stále si ochotný niečo za to dať, aby si ho poznal?

No vidíš - ešte sme spolu ušetrili ;-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na konci ako vždy - domáca úloha: Chceš vedieť aký je tvoj osud? Zober si papier, pero a napíš si svoj osud sám. Budeš prekvapený/á ak tento papier o nejaký čas, rok, dva roky, nájdeš a niekoľko, možno všetky veci budú také, ako si sa teraz rozhodol.

Jozef Antol

Jozef Antol

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Človek, muž, syn, partner, kamarát, ľudomil. Zoznam autorových rubrík:  ♥ Články▲ Umenie♦ Román

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu